Returnarea produselor achizitionate

vreausemnal.ro va incerca sa isi multumeasca toti clientii si sa ii stie fericiti cu alegerile facute. Este posibil ca unii clienti sa doreasca sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem acest lucru si dorim sa ii ajutam pe aceia dintre dvs. care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Termenii si Conditiile de returnare/schimbare ale produselor sunt:

A. Renuntarea la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (O.U.G nr.34/2014)
Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.Consumatorul trebuie sa notifice in scris comerciantului ca doreste returnarea produselor achizitionate, la adresa comenzi@vreausemnal.ro cu indicarea contului bancar pentru rambursarea sumei si a adresei de livrare.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (fara urme ale utilizarii, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) cu o copie a Facturii de achizitie. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la Retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
• In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat; 

Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte

• In cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba, Clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defectiuni datorate utilizarii neadecvate

B. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Dar in cazul in care primiti un produs defect tot ce aveti de facut este sa contactati echipa vreausemnal.ro (telefon:0751887919, adresa str. Padurii nr.2, Cluj-Napoca, email:comenzi@vreausemnal.ro) si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Daca la receptia produsului primit, acesta este nefunctional sau defect in primele 24-72 de ore de la receptie, puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou, sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de PFA Chira Catalin Lucian. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

C. Produse livrate gresit sau care nu corespund specificatiilor de pe site
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa contactati cat mai curand echipa vreausemnal.ro (telefon:0751887919) pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de PFA Chira Catalin Lucian. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In caz contrar, inlocuirea produsului nefiind posibila, atunci vom returna suma platita. In acest scop va rugam sa ne comunicati numarul dvs. de cont. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de PFA Chira Catalin Lucian.

D. Produsele/sistemele pentru care se solicita upgrade

In cazul in care se solicita upgrade de sistem ( achizitionarea unui produs de valoare superioara celui achizitionat anterior ) clientul trebuie sa notifice in scris la adresa comenzi@vreausemnal.ro intentia achizitionarii sistemului. Costurile de transport tur-retur vor fi suportate de catre cumparator.

Observatii generale: 
a) Transportul este GRATUIT la o comanda minima de 900 lei, dar livram GRATUIT si in localitatile limitrofe unde exista posibilitatea ridicarii coletului de la sediul Fan Courier.In situatia in care Fan Couriper percepe KM suplimentari, costul suplimentar va fi suportat de catre client. b) Ilustratiile de pe acest site sunt cu caracter informativ. PFA Chira Catalin Lucian isi rezerva dreptul de-a modifica continului acestui website fara un anunt in prealabil. Daca aveti neintelegeri in ceea ce priveste conditiile, va rugam sa apelati cu incredere, contactandu-ne prin email la adresa comenzi@vreausemnal.ro. c) Va recomandam sa utilizati serviciile de curierat, care permit urmariea coletului. Nu suntem raspunzatori pentru coletele pierdute pe drumul catre noi. In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la produsele defecte in perioada de garantie, acestea trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu toate etichetele la locul lor si insotite de toate accesoriile si documentele originale. 
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.